3 mars 2009

what's in it for me?

har precis nästan vaknat, och när jag klev upp så hade Hönan (therese) gjort kaffe så det var klart, väldigt trevligt att kliva upp och det finns kaffe färdigt.
Sånt gillar vi starkt!

Måste försöka ringa csn eftersom dom jävla klåparna har inte satt in pengar till mig, och jag är jävligt nyfiken att få veta vad det beror på.
Inkompetenta människor! haha.

Ville också bara påminna er alla att i morgon drar jag till gran canaria, jag vet att ni kommer att sakna mig;) Fast jag ska försöka att uppdatera er så mycket jag kan så ni får veta hur bra jag har det utanför sverige, jag kommer inte att sakna er ett dugg så ni får hålla er till tåls tills jag kommer hem. Jag ska sola åt er också, blekfisar !
Jag ska leva livet där nere, ville bara påminna er om det också medans ni är hemma i kalla sverige kommer jag ligga på stranden och sola gärnet!

nu ska jag dricka kaffe och tvätta!
xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar