3 mars 2009

Love Don't Let Me Go

Haft en riktigt slapp dag då jag inte ha gjort ett enda dugg.
Packat har jag inte gjort heller så jag får sätta igång med det nu hade jag tänkt.

Btw, ringde ju csn idag och enligt skolan så har jag varit borta från skolan i 2,5 månad, huh? Funderar stark vart jag kan ha varit då? Ringde till skolan för att prata med dem om det men då var ju alla såklart lediga, typiskt! Så jag får vänta tills jag kommer hem med det.
Säkert att dom gett mig frånvaro fast jag varit där, har hänt många många gånger. Och det är ju försent att göra om det nu eftersom det var från september till november jag var "borta" och det kommer varken jag eller någon lärare ihåg om hur det egentligen var, gaah!

Och nu snart måste jag ju till arbetsförmedligen och anmäla mig som arbetslös, känns väldigt underligt att jag snart klar med skolan. Men gud så skönt det ska bli vill jag lova ! :)

Nej nu måste jag packa innan jag går och lägger mig.
xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar