18 mars 2009

I love my people

Varit ledig idag och ändå klev jag upp och tog 8 bussen till stan med bönan, följde henne till vv och sedan satt jag på körskolan. Det är bra, för nu har jag och T bestämt oss för att ta teorin på allvar och inte bara skita i alltihop. Så inom en snar framtid så är vi ute på vägen vi också :)

Iaf, efter vi var klar på stan så for vi till Gullänget för att hälsa på moster, då hade Jörgen kommit hem. Paff blev jag, och glad! Har inte träffat han sen han flyttade till Australien och det var över 3 år sen ungefär. Så det var riktigt roligt, skönt att han nu är hemma!

For sedan hem och tog en powernap efter maten och sedan klev jag upp för då var det färgdax, behövdes verkligen! Hade utväxt som en annan tattare. Men nu är alla fyra fin i håret, ett tag iaf.
Nej! Så nu sitter vi inne på mitt rum med varsin dator och lyssna på musik, ska väl snart se film och sova antar jag. Är trött trots mig tupplur. ja, som jag alltid är!

Oh, i morgon får jag mina linser! grr!

- Hur känns det dära då?
- Va?!
- att bli OMG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar