20 mars 2009

Light A Way

Varit på skolan idag och sedan gick jag upp till körskolan och satt där tills jag skulle hem. Skulle åka hem med Jocke så jag stod och väntade på han vid port 9, då jag helt plötsligt hör DUNK DUNK DUNK! Då kommer han med full bas mitt i stan och stannade framför mig. Nådigt pinsamt då alla glodde som toka. ha ha!

Hann knappt komma hem förän jag fick ett samtal av Helena som ville att jag skulle fara till Moa och hjälpa henne med Brolle(hamstern) för han hade blivit förkyld och ögonfluss så han inte såg något. Så stack ner dit och i min förvåning såg jag en söt liten hamster med världens största öga, omg! Fullt med var, spån m.m.
Fick badda han med vatten, ena ögat fick vi iallafall upp så han kunde se lite iaf. Det andra gick sämre, men bättre blev det. Och tur det! Så synd om han..
Ne, sen for jag hem. Ska sätta igång att städa, sen ska jag göra mig iordning för att fara till Bjästa.

Skönt är det med helg också :)

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar