3 mars 2009

i'm looking forward to lookg back

Börjar bli rätt sent, jag vet. Men det hindrar mig inte från att blogga lite innan jag sliter mig till sängen för att fortsätta natten med sömn.
Therese kom förbi här tidigare på kaffe, vi hann också med varma koppen och lite klipp på youtube och nu sitter vi här och lyssnar på en trådlös telefon utan batteri som låter ungefär som pipet i parlamentet. Sådär lagomt drygt, den har tydligen varit på i 4½ timme utan att någon lagt på?
Och där pep det igen...

Har inte gjort så mycket idag, vart ute och gått med Elsa, sovit ett bra tag tills Therese ringde och kom hit.. Inte gjort så mycket med andra ord, men imorgon så måste jag ta och tvätta och packa allt som jag ska ha med mig tills vi åker till Gran Canaria på torsdag. Jag, mamma och moster:D
Kommer bli super, och det ska bli så skönt att komma härifrån ett tag, även fast det bara är 1 vecka så är det något jag verkligen behöver.. Att komma härifrån.
Kommer leva liver som aldrig förr om ni vill veta, och det kommer att kännas så skönt att inte behöva bry mig om någonting förutom mig själv och bara unna mig saker som bara JAG vill göra och ingen annan.

Therese fyller år i morgon (onsdag) och då ska vi troligtvis åka och äta pizza , ska bli mys:)

ska kila nu,
xxx (ost)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar