9 april 2009

Tufft jobb

Sitter och dricker kaffe och har tråkigt, Therese for nyss och jobba. Hon slutar halv tio och då ska jag fara och hämta henne men vad ska jag göra tills dess då? Har ju varit med henne 24/7 I flera veckor nu och då hon väl jobbar så känner jag mig så ensam. Det är illa, haha!
Får väl tvinga Eve att följa med mig och gå ut och gå runt holmen och sedan följa mamma och handla. Hon och pappa far till "stugan" till måndag, så då blir det bara jag och Henke hemma. Skönt! :)
Inte ens Elsa eller Murrsson ska vara hemma!

På fredag har jag lust att dra ihop ett gäng och dricka lite och spela poker, sedan kanske fara ut eller något. Någon som är på? :)

Btw, satt och kollade runt på internet och hittade en sjuk tråd på fragbite. Måste läsas! haha
http://fragbite.se/?threadID=698138


Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar