25 april 2009

my baby boo

Har nyss sett färdigt på kill bill, dock ensam. Fast vad gör det för han kom tillbaka nu efter en kväll med skjutsningar. Nu blir det vad vi båda har sett fram emot, nämligen sängen. Mys! Jag längtar redan efter att få vakna bredvid dig i morgon baby!
Helt otroligt vad härligt det är, att få vakna utav att det är någon som ligger och håller om mig precis som om jag vore en dyrbar skatt. Bara tanken av det, får mig att rysa och längta efter att få lägga mig bredvid honom och dra fingrarna igenom det tjocka håret...



på tal om det så ropar han nu,
ha en fortsatt trevlig natt. Det ska jag !

1 kommentar:

  1. haha, ja ni är ju för söta :)
    btw, vi måste ta en revansch mot han i badminton i morgon. Han tyckte inte vi var så värst bra va!? hehe:P

    SvaraRadera