15 april 2009

hearts on fire

Har varit på riktigt dåligt humör nu ikväll känner jag och jag vet inte någon anledning till att jag har varit det heller. Har någon sagt eller gjort något som inte passade så ville jag bara grina. Kände att jag vill kasta allt jag gick förbi. helt sjuk egentligen, inget har ju gjort något så jag skulle vara sådär heller. Fast det beror säkert på att jag inte har sovit något på länge, hade massa saker för mig natten som var som sagt :)

Någon som fick mig på bra humör igen var Elsa. Jag hade bestämt att jag skulle gå och lägga mig och sova bort resten av kvällen tills hon kröp upp i sängen vid mig och borrade in sig under täcket med mig och gosade järnet. Go gumman min <3


Annars så har dagen varit bra, Ylwa och Miliam kom och hälsade på en stund. Det var roligt då jag inte har träffat dom på länge!

Ögonen blöder och Elsa ropar på mig så nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar