7 april 2009

feelings

Första dagen på påsklovet och det känns så otroligt skönt. Fast jag har ganska mycket att göra nu då jag är ledig ändå tex. körkortet, läxor m.m.
Och nu snart tar jag studenten men det känns som jag är för liten för det, haha! Nej men jag menar typ, nu måste jag börja söka jobb snart och börja jobba. Har alltid velat jobba istället för att gå i skola, men nu så vill jag inte börja jobba.
ja, jag vet inte hur detta ska gå faktiskt! Enda jag vet att jag ska börja mitt sommarlov på sjukhemmet i Bjästa, eller troligtvis då.
Mördande att bara tänkta på allt det där, hehe.
Annars är allt på topp! Bra vänner, har roligt jämt :) Skönt!

Nyss hemkommen från Bjästa, var där med Henke, Jocke och Jimmy. Och nu sitter jag och väntar på att mamma, pappa och Elsa ska komma hem: Sitter och funderar på om Ylwa ska komma hit eller inte, nå? haha.



Vad
tycks
om
mitt
hår

btw? :)













Puss på ss

1 kommentar: