6 februari 2009

wiie

Igår var jag på stan med moster, vi skulle bara kolla på resor men slutade med att vi bokade till San Agustin i Gran Canaria :) Det blir jag, moster och mamma som far, eller ja, henke också om han ville då :) Vi far den 5e mars och kommer hem den 12e, SKÖNT! :D

For dessutom till andra badstranden med Angelica, Elsa och Fiffi i går så som skulle få busa.
Men då vi skulle fara därifrån så körde hon ju fast och det var kolsvart ute. Jag som är så mörkrädd fick ju för mig att jag såg älgar i skogen, kvistar som gick av m.m. FY!

Slutade med att pappa, Matutas och Ylwa fick komma och hjälpa oss därifrån ;P

Just nu sitter jag på skolan och har ingen lärare så jag har ingen aning om vad jag ska göra till kl 12 då vi börjar igen..
+ att det är nu helg igen och vet inte vad jag ska göra då heller. Förutom att jag ska färga håret på Ylwa om jag hittar nå solglasögon, ha ha!

Vi få se vad det blir med den saken..
Peace

1 kommentar: