12 februari 2009

nä nu!

Blev ingen träning idag heller, mamma ringde och ville att jag skulle hem och snabb städa för vi skulle få besök.
Jadå, det är väl bara att dammsuga tänkte jag, tills jag kom hem!
Kom in och det första jag såg var massa bomull i tv rummet, blomblad och massa plastbitar där och i hallen. Då hade Elsa ätit på armstödet på soffan och Murrsson hade gått lös på blomman.
Och inte nog med det!!
Då jag kom till köket så hade Elsa vällt hennes nya plasthink som hon har mat i och ätit därifrån.
HJÄLP tänkte jag, vad fan ska jag göra?!
Stressa ihjäl mig så jag skulle hinna innan alla kom hem så jag är slut på nu.. pust!

Ibland är dom bara en plåga alltså, ha ha! :O

Nej nu ska jag, mamma och pappa till Eve och äta sen kolla på hockey.
Hoppas det blir en bra match.

pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar