26 februari 2009

Circus

Varit och hämtat mina sista saker, trodde jag. Tydligen har jag fortfarande glömt massa saker där ändå.
MEN, enligt han, så har han kastat det :s
Ju mer saker jag hämtade som var MITT dessto mer arg blev han, kasta sakerna runt sig och bara vålda. Tycker att, är man 24 år så ska man kunna bete sig!

frågan är; Varför ska jag lämna mina saker där? Som dom ska utnyttja då dom bara är taskiga.
Hade han skött sig snygg hade jag inte brytt mig ett enda dugg.
Sen så skulle aldrig han lämna något för mig heller för den delen, nej ICKE!

Skönt att allt det där är ett avslutat kapitel för mig nu, vi går vidare utan han nu.


Nu;
Ligger och smsar med världens härligaste R. Ska strax sova så man är utvilad tills helgen :)

x x x

1 kommentar:

  1. det är över nu, tack och lov:)
    åhå, tro vad ni smsar om då ;)

    SvaraRadera