25 februari 2009

Dom som tänder en eld i mig

Har inte sett någon film än och jag är trött så in i bomben. Så jag ska smiska gång mamma mia och somna innan introt är slut, skönt!

I morgon ska jag in till stan och sitta på körskolan tills moster slutar, för då ska jag dit och umgås med henne en stund och sedan bär det iväg till reginas för Elsa ska få en ryggsäck som hon ska bära då vi är ute och går :)
Ska fara iväg till Domsjö också och hämta mina saker som jag tydligen glömt där. Blir nog att jag få elda upp det mesta som han har lånat ut till gäddan, iu!

Blir en tvådagars till helgen med Therese, måste ju fira henne innan hon fyller år och att vi inte kommer ses på mer än en vecka heller.
Så på fredag ska vi till Marcus på fest och på lördag ska vi på hockey och sen på plattan!
Så fram med snabbsglas, headbang och sötsaker! ;D

x x x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar