1 mars 2010

När började San Marino med underhållning ?

Jag och Therese skulle in till stan för att äta thaimat med allt var stäng så vi for och åt chicken nuggets och ris istället. Mitt upp i allt så kom det in en tjej som var tuff och elegant(eller tycks va) och stroppa runt där då det helt plötsligt hördes ett duns utav dess like! Och där låg hon på golvet och gjorde akrobatiska övningar och breakdance på samma gång.

Och vet ni!
Det gjorde min dag, veckan, månad, år.. ja, hela mitt liv alltså!

Tack Therese, tack mig själv, tack gud för att vi for dit!

25 kommentarer:

  1. hahahhahahahaha!!! vilken toppen tjej! inte tuff o inget sånt, men halt som satan! och inga övningar bara bums upp :) puss

    SvaraRadera
  2. hade det varit jag hade jag flyttat från orten och skaffat ny identitet. Stackars T. Men det gjorde min dag och många andra dagar. HAHAHA

    SvaraRadera
  3. men herregud de kan väl hända vem som hellst? orka haka upp sej. de luktar svartsjuka här :)

    SvaraRadera
  4. jag måste alltså byta identitet och flytta av en ren olyckshändelse? Så pinsamt är det ändå inte :):) det är kanske ni som borde flytta? <3

    SvaraRadera
  5. olyckshändelse? du ramlade ju för att du var SÅ nervös, du hade stålrör i bena och därför låg du på golvet och kröp efter din telefon.
    Luktar svartsjuka? För att han gör exakt samma sak emot dig som han gjorde emot johanna? SUCK IT UP GIRLFRIEND.

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA /kajsa

    SvaraRadera
  7. btw, inte konstigt det var en olyckshändelse. Tror ju knappast du planerade att ramla.

    SvaraRadera
  8. Gjorde mot johanna? du menar när han var med mig? njaaa, tror inte han vill ha tjockis again.. sorry.
    nej inte planerade jag o ramla, rår ju inte för att det är folk som har snö under fötterna och att det bli glas halt på golvet om man har tofflor! :)

    SvaraRadera
  9. Therese Själin2010-03-02 11:23

    vad tror du han gjorde emot dig före jul då? ;)
    och du, du är så patetisk så det är synd om dig. Klanka ner på dig själv din gris!!!!!

    SvaraRadera
  10. inget som helst! :) jag? nej det är jag inte, kanske ska se upp med vad du säger lill tant?

    SvaraRadera
  11. Therese Själin2010-03-02 12:44

    tro på han du, det gjorde Johanna ett tag också. haha

    SvaraRadera
  12. Vadå att han inte vill ha en tjockis? Vad fan tror du att du kommer vara om några månader då?
    Haha, och underhållningen kommer jag gärna och ser på..

    SvaraRadera
  13. underligt att han var så mot henne då? njaa, annars skulle han väl inte ha kommit till mig varje dag/helg? jag tror på honom, och det kommer jag nog göra, är en helt annan situation nu jämfört med hur det var mellan dom två.. och ylwa, visst jag kommer att bli tjock, men jag blir tjock utav en anldening inte för att jag vräker i mig en massa. visst kommer vara tjock snart, men det går över.

    SvaraRadera
  14. Kolla din säng ;)

    SvaraRadera
  15. Du, du kommer aldrig få tillbaka din "lågstadieklass" kropp nå mer iaf.. det är då ett som är säkert. Och anledningen till varför du kommer bli tjock nu är ju va du kommer sitta och värka i dig..

    SvaraRadera
  16. Hahahahaha," lågstadieklass" kropp:p

    SvaraRadera
  17. Johanna är och kommer alltid att vara tusen gånger vackrare än du.

    Och vem fan vill ha din kropp? - Hyvlad planka så att de skrik om de. Får inte de du ligg med skavsår?

    SvaraRadera
  18. har inte de här gått lite för långt? lägg ner nån jävla gång!! hellre en hyvlad planka än hängpattar :) /M

    SvaraRadera
  19. Äre morsan din som är ute och spökar?
    Tänkte på hängpattarna.

    SvaraRadera
  20. Hellre hängpattar med fyllning än bröst som ser ut som vändstekta ägg, det är just vad dina bröst kommer att se ut som efter din graviditet...

    SvaraRadera
  21. de är ju ingen självklarhet att man får hängpattar efter en graviditet! snacka om ett efterblivet påstående. är man bara aktiv o inte sitter hemma o latar sej dagarna i ända så drar skinnet fint ihop sej :) speciellt när man är ung också. kroppen har en väldigt bra återhämntningsförmåga i unga ålder. fast iofs, kanske lite svårt med tjocka taxöron. sen har ju hon iallafall en graviditet att skylla på, vad har du? :) /M

    SvaraRadera
  22. Till skillnad från Therese så har "Hellen" 2 graviditeter att skylla på. Och sen vilken jävla diskussion är det att sitta och skriva om vem som har hängpattar eller inte? Det är inte direkt glamouröst att ha 2 körnslag i ryggen heller.

    SvaraRadera
  23. Att Anonym genast ger sig på J genom personliga påhopp bevisar bara vilken ynklig människa hon är - och vilket kasst jävla självförtroende hon har. Patetiskt, patetiskt.. Gör dig själv och alla andra en tjänst och väx upp.

    Tack.

    SvaraRadera
  24. nu tjejer tycker jag att ni får ge er allihop! ingen mår bra av sådana här bråk.. lägg de här bakom er nu!

    SvaraRadera