2 mars 2010

kom att tänka på en viss undehållning idag, som var på en viss restaurang för någon dag sedan, då jag åt lunch på skolan idag.
Det var chicken nuggets och ris, fick mig ett och tre goda skratt som jag levde på resten av dagen. Dessa akrobatiska övningar fick mig att tänka på America's Funniest Home Videos, tycks bara se hur människan kryper efter 3310:an till "mobil" som låg i tusentals delar över golvet och allihopa som skulle beställa såg hur jävulskt furt de såg ut. Therese och jag låg över bordet och skrattade till vi inte hade luft kvar och fick lov att sitta kvar i bilen ett tag efteråt tills vi hade lugnat ner oss och kunde köra hem.
Lider verkligen med dig, men kan inte släppa det än, tyvärr. Det var alldeles för roligt för att ens kunna sluta tänka på! Hoppas ni fortsätter med underhållningen :)<3

6 kommentarer:

  1. visst, för din skull fortsätter vi med underhållningen det kan vara trevligt(:

    SvaraRadera
  2. faaast, det är synd att ni inte får komma in, annars hade jag gärna fortsatt :)

    SvaraRadera
  3. Therese Själin2010-03-02 12:42

    ånej, äre sant dramaqueen?

    SvaraRadera