2 mars 2010

Angående mitt och Amars förhållande så vet jag varken vad jag eller han höll på med egentligen. Båda var otrogen emot varandra och bråkade hela tiden! Tex han var med hans flamma och hennes kompisar. Då han var i Italien, ja då hittade jag något mycket bättre. Kanske en av anledningarna till att jag dumpade honom. Visst att han ångra sig och ringer än i dag och säger det + att han fortfarande älskar mig, säger han. Vill verkligen inte ha honom tillbaka men jag for iallafall för ett tag sedan till han och "kolla på hans lägenhet" osv.

Egentligen är jag inte den person som är otrogen, det är bland det värsta jag vet. MEN, payback is a bitch!


Btw! Allt som skrivs här är mina åsikter och tankar, inte era!

5 kommentarer:

  1. kolla på hans lägenhet? vilket trams haha. tar dagens

    SvaraRadera
  2. Therese Själin2010-03-02 18:44

    Det är Bara sanning och ingenting annat!!

    SvaraRadera
  3. eran sanning som ni tror på, synd för er att det inte är så:)

    SvaraRadera
  4. anti jonsson2010-03-03 22:04

    Så synd att du bor med en som inte vet vad sanning är, det är klart att det är svårt när den ena är värre än den andra och ljuger tills ni själva tror på det! Patetiskt om NÅGOT.

    SvaraRadera