8 september 2009

every morning

Typiskt mig att glömma bort att skriva här. Men så säger jag det igen, det får bli en ändring på det minsann!

Jobbade hela helgen, 10 timmars pass! Känner att jag egentligen inte orkar med sånt. Tur att jag hade Therese med mig på andra avdelningen och då tycker jag att det går mycket bättre. btw så kom hon in springandes till mig med en skål fylld med kantarell stuvning. men du, vad gott det var! Mmm!

Oh, jag får inte glömma att jag har flyttat ner en våning! Stort rum och stor säng. Känner på mig att det komma bli många mys timmar i detta rum :)

Just nu:
Nyss kommit hem från jobba och dollar med Ylwa och Jessi. Så nu ska jag väl bara äta och vänta på att Tessan ska komma. Kollade i Halens katalogen i dag med henne, vi visst på en gång vad det var vi sökte efter ;) Så det kommer nog om ett par dagar och då kommer jag nog inte vara kontaktbar i några dagar, haha!

hörs hej!

1 kommentar:

  1. nej du kan stänga av telefonen, låsa dörrarna och bara vara allmänt okontaktbar! Det ska jag göra.

    SvaraRadera