27 maj 2009

Jizz in my pants

Längesedan jag skrev nu ser jag. Har inte haft tid eller lust till det heller! Händer ju som inget speciellt längre, inget jag kan skriva om iaf.

Vilket som..
Fick min balklänningen för någon dag sedan och var på stan i går och köpte skor och allt som hör till. Var och visade upp hur jag ville ha håret som. Så nu är den biten klar, underbart!
Nu är det verkligen inte långt kvar tills jag tar studenten. För mig är det bara 6 skoldagar kvar, omg :)!

just nu:
Sitter och har tråkigt och vill att något ska hände. Jessica for nyss hem för hon skulle till stan.
Hon kom till mig inatt och sovde över och vi kollade på världens bästa film! :)




I forgot to say out loud 
How beautiful you really are to me
I can't be without
You're my perfect little punching bag
And I need you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar