26 januari 2009

Holmen

Har fixat och donat hela långa dagen så är riktigt less nu, men äntligen är mitt rum klart!
Lite småsaker som fattas men de ska jag hämta nu i veckan.
Känns lite tråkigt att flytta hem igen men ändå skönt på ett vis :)

Just nu sitter och och kollar på hemsökta hus och skrämmer upp mig själv, tur jag har Elsa och Murrsson som sällskap ;)
Tror jag ska vara vaken hela natten så jag vände tillbaka på dygnet någon gång. Känns väldigt slitet men jag får väl spela så jag lvl och har något att göra.

I morgon ska jag antingen till stan med Ylwa och Miliam eller så ska jag följa mamma, moster & Mai till stugan.
Dom ska göra i ordning allt kött som dom köpt + att Elsa ska få följa med och springa.
Få se i morgon hur jag gör.

Nu ska jag gå och ringa Therese.
peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar